Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Ο “Hulk” του Πακιστάν ζυγίζει 435 κιλά και έχει απίστευτη δύναμη

Αποτέλεσμα εικόνας για Arbab Khizer HayatΟ 25χρονος Arbab Khizer Hayat από το Πακιστάν ζυγίζει 435 κιλά και είναι ο δυνατότερος άνθρωπος του Πακιστάν, ίσως και του κόσμου. Η δύναμη του είναι πραγματικά απίστευτη, καθώς μπορεί να σταματήσει τρακτέρ και αυτοκίνητα μόνο με τα χέρια του.



«Ο στόχος μου να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής. Είμαι ευγνώμων στο Θεό που μου έδωσε αυτό το σώμα. Είναι θέμα χρόνου προτού να μπω στην παγκόσμια αρένα της  άρσης βαρών», αναφέρει ο Hayat.

Η καθημερινή διατροφή του Hayat είναι τόσο συναρπαστική όσο και το σώμα του. Καταναλώνει την απίστευτη ποσότητα των 10.000 θερμίδων την ημέρα, μια διατροφή που περιλαμβάνει 36 αυγά για πρωινό, 3,1 κιλά κρέατος, πέντε λίτρα γάλα και πολλά άλλα.

«Δεν έχω κανένα ιατρικό πρόβλημα, ούτε αισθάνομαι άβολα με το βάρος μου. Πρέπει να διατηρηθώ σε αυτό, αν θέλω να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής ισχυρό άνδρα » δηλώνει ο ίδιος, όσον αφορά την κατάσταση της υγείας του. «Άρχισα να παίρνω βάρος στην εφηβεία μου, αλλά συνειδητοποίησα ότι ήθελα να ασχοληθώ με την άρση βαρών και την πάλη και για αυτό και συνέχισα να παίρνω βάρος», αναφέρει, καθώς ο στόχος του είναι να πάρει μέρος στον διαγωνισμό WWE παγκόσμιας πάλης.

Αποτέλεσμα εικόνας για Arbab Khizer Hayat

Ο 25χρονος έχει ήδη χαρακτηριστεί ως ο δυνατότερος άνθρωπος στο Πακιστάν, ενώ ισχυρίζεται ότι κατέχει και το ρεκόρ του δυνατότερου ανθρώπου στον κόσμο.

«Έχω πάρει πολλή αγάπη και θαυμασμό από τους ανθρώπους εδώ. Αλλά δεν θέλω να σταματήσω εδώ. Θέλω να γίνω παγκοσμίως γνωστός»», λέει ο Hayat.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου