Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Η Καίτη Φίνου αποκλειστικά στο 365days-2blog!!!



Η Καίτη Φίνου δεν χρειάζεται συστάσεις, αποτελεί μία από τις θρυλικές μορφές της δεκαετίας του 80, ένα sex symbol που χιλιάδες Έλληνες "έλιωναν" για χάρη της!




Της κάναμε 17 hot ερωτήσεις και εκείνη μας απάντησε με μεγάλη ευχαρίστηση, αποκαλύπτοντας μας ότι το προσεχές καλοκαίρι θα ερχόταν στη Κύπρο με το θίασο Δώρου Κυριακίδη, κάτι δυστυχώς που απέτρεψε η οικονομική κρίση που μαστίζει το νησί!





1. ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟΣ;


Κ.Φ: Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ηθελα να γίνω ηθοποιός..και μιλάμε καπου στα 4-5...εβλεπα κινηματογράφο και μετά στο σπίτι έπαιζα οτι είχα δει. Δεν υπήρχε κάτι συγκεκριμένο που με τράβηξε...

2. ΜΕ ΠΟΙΟ ΗΘΟΠΟΙΟ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ;

Κ.Φ: Με αρκετούς που εχουν φύγει απ'την ζωή....τώρα (δύσκολο)θα ηθελα να συνεργαστώ με ανθρώπους του χώρου που ανεβάζουν "ψαγμένα"έργα....δεν κατάφερα να παίξω στο θέατρο τις παραστάσεις που ονειρευόμουν..ας ελπίσω οτι εχω καιρό μπροστα μου να "δημιουργήσω"

3. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΑΤΕ;
Κ.Φ: Δεν μπορώ να ξεχωρίσω... όλες ηταν αγαπημένες...μπορώ να πω οτι λάτρεψα λίγο περισσότερο το ξενοδοχείο Καστρι(γιατι το είχαμε παίξει και στο θέατρο)και το ψήλος λιγνός και ψεύταρος για δικούς μου λόγους...
4. ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΨΑΛΤΗ, Σ. ΜΟΥΣΤΑΚΑ, ΗΛΙΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ, ΜΙΧΑΛΗ ΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ;

Κ.Φ: Η γνώμη μου; όλοι μια χαρά καλλιτέχνες και άριστοι στο είδος τους ο καθένας.

5. ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80 ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ;

Κ.Φ: Δεν παραγκωνίστηκαν όλοι...και ο Μιχαλακόπουλος έπαιζε χρόνια και η Αλιμπέρτη και η Πίκουλα.

6. ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΠΙΚΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΑΣ;

Κ.Φ: Όχι για κανέναν δεν νοιώθω πικρία.Αν υπάρχει κάποιος που να μου εχει κάνει κάτι απλά αδιαφορώ.

7. ΑΝ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ Ή ΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΣΕΙΡΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ;

Κ.Φ: Και βέβαια!

8. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ; ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟ ΕΡΩΤΑ;

Κ.Φ: Αλλο ο ερωτας κι αλλο η αγάπη.Πιστεύω στον ερωτα με την πρωτη ματια...μόνο ετσι εχω ερωτευθεί,αλλα δεν εφτασε κανενας μου έρωτας στην ουσιαστική αγάπη.

9. ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΤΕ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ;
Κ.Φ: Το είχα σκεφθεί.Αλλά είναι όλοι τους.... άσε μην πω βαριά κουβέντα.Θα ήθελα να συμμετέχω στα κοινά.Να βοηθήσω μαζι με αλλους κόσμο που περνάει δύσκολες στιγμές...θα το προσπαθήσω να το κάνω...

10. ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;

Κ.Φ: Νόμιμα μπήκε στην βουλή με τίς ψήφους του κόσμου.Αν και τόσο ακραίες καταστάσεις δεν θα έπρεπε να στηρίζουμε.

11. ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΣΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ;

Κ.Φ: Ηθοποιός!!!

12. ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ «ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» ;

Κ.Φ: "Όλα εδώ πληρώνονται"

13. ΑΝ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΑΛΑΖΕΣ;

Κ.Φ: Τίποτα...ηταν υπέροχη εποχή και την αγάπησα και με τα καλά της και με τα ασχημά της.

14. ΕΧΕΙΣ ΝΟΙΩΣΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ; ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ;

Κ.Φ: Μίσος; ΠΟΤΈ για κανέναν.

15. ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ;

Κ.Φ: Να έχει υπομονή και γερό στομάχι.

16. ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΕΡΩΤΕΥΣΙΜΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΤΙΑΣ ΤΟΥ 80; ΖΗΛΕΥΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ;

Κ.Φ: Δεν ζηλεψα καμμία ποτέ μου ουτε στον χώρο που κινιόμουν ουτε στην ζωή μου.Ο πιό ερωτεύσιμος;.............. (Δεν απάντησε)
17. ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΙΤΗ ΦΙΝΟΥ;

Κ.Φ: Έχω την σελίδα μου finou.gr και τον χειμώνα κάνω παραστάσεις ξέρεις απ' αυτές που παίζονται πια μια φορά την εβδομάδα. Ήταν να έρθω καλοκαίρι Κύπρο με τον θίασο του Δώρου Κυριακίδη άλλα η κρίση τα έφερε στραβά.....


Πιστεύω όμως ότι γρήγορα θα ανακάμψουμε κι ελπίζω να έχουμε περισσότερο μυαλό με λιγότερα υλικά στην ζωή μας,που μας κάνουν και ξεχνάμε τον διπλανό μας....
Φιλιά στην Κύπρο κουράγιο και υπομονή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου