Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Ο μεγάλος Κύπριος ηθοποιός Ηράκλης Γιωργαλλής μιλά αποκλειστικά στο "365days-2blog" (21/06/14)


 Βρήκαμε τον Ηράκλη Γιωργαλλή, του κάναμε μερικές ερωτήσεις και εκείνος μας απάντησε με χαρά.





365days : Κύριε Γιωργαλλή υπήρξε κάποιος ηθοποιός που να αποτελέσει ερέθισμα για εσας, ούτως ώστε να ασχοληθείτε με την υποκριτική;

Η.Γ : Όχι. Γενικά μου άρεσε το θέατρο και ο κινηματογράφος. Από το δημοτικό έκανα διάφορα θεατρικά και όλοι μου έλεγαν ότι έπρεπε να γίνω ηθοποιός. Εγώ το βρήκα ενδιαφέρον σαν ιδέα και ήθελα να μάθω περισσότερα...

365days: Ποιές είναι οι ευαισθησίες του Ηράκλη Γιωργαλλή;

Η.Γ : Από ευαισθησίες άλλο τίποτα. Γενικά όμως με ενδιαφέρει ο τόπος μου και οι άνθρωποι του να περνούν καλά. Με ενδιαφέρουν τα πάντα....

365days: Αν ερχόταν πρόταση να ασχοληθείτε με την πολιτική θα το κάνατε;

Η.Γ : Τώρα πια όχι... Με την σάτυρα και το θέατρο, πολιτική κάνω...

365days: Για ένα χρονικό διάστημα σταματήσατε τις παραστάσεις.... Γιατί;

Η.Γ : Κουράστηκα και είπα να ασχοληθώ με την τηλεόραση.


365days: Κύριε Γιωργαλλή τη δεκαετία του 80 κάνατε πολλές βιντεοταινίες. Ο κόσμος που τις βρίσκει σήμερα;



Η.Γ: Υπάρχουν σε παλιά video clubs και ορισμένες έχουν ανέβει στο youtube. Κάποιες άλλες τις έχουν ανεβάσει πολλοί φίλοι από τη προσωπική τους συλλογή στο τοίχο μου στο Facebook.

365days: Τι σημαίνει ο Πέτρος Ηρακλέους για το χώρο της Κυπριακής βιντεοταινίας;

Η.Γ: Ήταν ο πρώτος στο χώρο αυτό. Ήταν ο πρώτος που ξεκίνησε να κάνει κυπριακές βιντεοταινίες.

365days: Ποια ήταν η καλύτερη συνεργασία μαζί του και ποια η χειρότερη;

Η.Γ : Δεν έκανα πολλές βιντεοταινίες μαζί του. Τότε ήταν απαρχαιομένα τα μηχανήματα και οι γνώσεις για το αντικείμενο ήταν λίγες.

365days: Κύριε Γιωργαλλή περνάτε πολλές ώρες στο Facebook. Η ενασχόληση σας με το facebook για πολλές ώρες υποδηλώνει μοναξιά ή ένας τρόπος αποξένωσης σας από το κόσμο;

Η.Γ: Η μοναξιά μου αρέσει. Πρίν ήμουν πολλές ώρες μπροστά στη τηλεόραση και τώρα ασχολούμαι με Facebook μέχρι να με κουράσει και αυτό. Στο Facebook γνωρίζεις ανθρώπους, μελετάς συμπεριφορές και χαρακτήρες ανθρώπων που είναι χρήσιμες για την δουλειά μου.

365days: Σας έχουν κουράσει οι συμπεριφορές κάποιων στο χώρο της υποκριτικής;

Η.Γ : Εγώ δεν κρίνω τους συναδέλφους μου. Δέχομαι τους ανθρώπους όπως είναι και αν με κουράσει κάποιος, παύω να ασχολούμαι μαζί του. Γενικά αγαπώ τους ανθρώπους και τους συμπεριφέρομαι ίσος προν ισον.

365days: Θα μας πείτε δύο λόγια για την νέα σας δουλειά;

Η.Γ: Δυστυχώς δεν είμαι εις θέση να πω ότιδήποτε.

365days: Είστε φίλαθλος της Ομόνοιας Λευκωσίας. Μπορείτε να προβλέψετε ποια θα είναι η φετινή της πορεία;

Η.Γ : Το μόνο που μπορώ να πώ είναι να δώσει ο Θεός να διαχειριστεί το χρέος της και να μην μπλέξει με τα χειρότερα.

365days: Κύριε Γιωργαλλή σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Θέλετε να προσθέσετε κάτι άλλο;

Η.Γ :  Κάθε καλό και υγεία στο Κυπριακό λαό...

365days: Σας ευχαριστούμε.


* Η συνέντευξη δόθηκε στον Αντρέα Λοϊζου για το 365days-2blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου