Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Κυπριακή εταιρία επίσημος χορηγός του Usain Bolt για την επόμενη τριετία!

Αποτέλεσμα εικόνας για usain bolt xm Έγινε και αυτό! Κυπριακή εταιρία είναι πλέον ο επίσημος χορηγός του ταχύτερου ανθρώπου στο κόσμο! 




Η Κυπριακή εταιρία ΧΜ, με έδρα την Λεμεσό είναι ο επίσημος χορηγός του ανθρώπου σφαίρα και πολυολυμπιονίκη Usain Bolt.

Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη συμφωνία καθώς ο Bolt είναι γνωστός σε όλο το κόσμο και το γεγονός ότι μια κυπριακή εταιρία θα το χορηγεί για τα επόμενα τρία χρόνια, θα κάνει γνωστή την εταιρία ανά το παγκόσμιο και βεβαίως αποδεικνύει ότι το Κυπριακό marketing παραμένει ακμαιότατο.


O Bolt ανέφερε για την συμφωνία τα εξής: 

Είμαι χαρούμενος για τη συνεργασία μου με την ΧΜ. Η XM κι εγώ έχουμε παρόμοιες αξίες που μας χαρακτηρίζουν και στόχος μας είναι να είμαστε οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε. Η φήμη της εταιρείας την έχει βοηθήσει να γίνει ηγέτης στον χώρο της.
«Όπως την XM, στόχος μου πάντα είναι να είμαι ο ταχύτερος».


Αποτέλεσμα εικόνας για usain bolt xm


Να επισημάνουμε ότι η ΧΜ είναι εταιρία FOREX και είναι μια από τις καλύτερες στο Κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου