Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

H γυναίκα που βάφτισαν 'καμικάζι του Σεν Ντενί' ζει και μιλά για το Βατερλό των ΜΜΕ

kamikazi-sen-nteni
Το απίστευτο φιάσκο της Βρετανικής Daily Mail καταγγέλλει η εικονιζόμενη ως βομβίστρια αυτοκτονίας στο Παρίσι, Nabila που ζει και βρίσκεται στο Μαρόκο.


Τον δικό της τρόμο ζεί από την περασμένη Πέμπτη η νεαρή Μαροκινή Ναμπίλα Μπακάτα. Φωτογραφίες της εμφανίστηκαν στον διεθνή τύπο με την αναφορά ότι πρόκειται για την τζιχαντίστρια που ανατινάχθηκε μέσα στο διαμέρισμα του Παρισινού προαστίου Σεν Ντενί μαζί με τον Αμπντελχαμίντ Αμπαούντ.
Η γυναίκα αποκαλύπτει ότι  οι φωτογραφίες της πωλήθηκαν από μια φίλη της σε έναν δημοσιογράφο ο οποίος τις δημοσίευσε χωρίς καμία διασταύρωση.

«Ηθελε να με εκδικηθεί»

Το 1998 η Ναμπίλα, σε ηλικία 15 ετών μετανάστευε με την οικογένειά της από το Μαρόκο στη βόρεια Γαλλία, σε μια μικρή πόλη. Το 2007γύρισε στην πατρίδα της αφού πήρε το δίπλωμά της ως σχεδιάστρια μόδας.
Οπως η ίδια αφηγείται, όσο ζούσε στη Γαλλία διατηρούσε φιλική σχέση με μια γαλλίδα, μαροκινής καταγωγής. Κάποια στιγμή η σχέση τους είχε άσχημη εξέλιξη και τελικά διέκοψαν κάθε επαφή, όταν η Ναμπίλα γύρισε πίσω στο Μαρόκο.
Αυτήν την γυναίκα κατηγορεί τώρα για την περιπέτεια που την έχει μπλέξει: «Η φωτογραφία τραβήχτηκε από τη φίλη μου και πουλήθηκε σε έναν γάλλο δημοσιογράφο μετά τις επιθέσεις στο Παρίσι για να με εκδικηθεί», λέει η Ναμπίλα.

«Με έκαναν πρωτοσέλιδο»

Η νεαρή Μαροκινή περιγράφει τον τρόμο που ένιωσε η ίδια και η οικογένειά της όταν έμαθε ότι την έχουν μπλέξει με τους τζιχαντιστές. «Πριν από τρεις μέρες, ένας γνωστός μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι οι φωτογραφίες μου είναι στα πρωτοσέλιδα όλων των εφημερίδων σε αρκετές εφημερίδες παγκόσμιας κυκλοφορίας», λέει η Ναμπίλα.
«Η οικογένειά μου έχει σοκαρίστεί. Κάποιοι συγγενείς μου δεν μου μιλούν πια.» λέει η νεαρή που έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε μηνύσεις τόσο εναντίον της πρώην φίλης της όσο και του δημοσιογράφου που δεν ερέυνησε την πυόθεση πριν δημοσιεύσει τις φωτογραφίες.
Η κοπέλα φοβάται για το τι μπορεί να της συμβεί από το και πέρα καθώς ζει ουσιαστικά μόνη της με τα δύο παιδιά της, μετά το διαζύγιο που πήρε από τον άντρα της.: «Η ζωή μου άλλαξε δραματικά. Σταμάτησα να πηγαίνω στην δουλειά μου. Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου. Ζω διαρκώς στον τρόμο. Σίγουρα θα μπλέξω αν θελήσω να ταξιδέψω στη Γαλλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου