Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Γιώργος Παπαδόπουλος: η πρόσφατη κατάθλιψη & τα ναρκωτικά…

Για την πιο άσχημη περίοδο της ζωής του μίλησε ο Γιώργος Παπαδόπουλος...


Σε συνέντευξη του στο περιοδικό ΕΓΩ μίλησε ο Γιώργος Παπαδόπουλος για μια περίοδο όπου πέρασε πολύ άσχημα.
“Επί ένα ολόκληρο καλοκαίρι δεν είχα βγει από το σπίτι μου. Δεν πήγα ούτε στην Κύπρο. Κατέληξα ότι μου έλειπε ο Γιώργος.” “Χάθηκα γιατί στις σχέσεις δίνομαι ολοκληρωτικά από πολύ νωρίς. Όταν δίνεσαι, είσαι ευαίσθητος και ευάλωτος στο να χάσει πολλά. Σε εκείνο το σημείο είχα χάσει τον ίδιο μου τον εαυτό. Εκείνο το καλοκαίρι έπινα χωρίς να με ενδιαφέρει η ποσότητα” “Ήπια πάρα πολύ. 
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους μου που τελικά ήρθαν σπίτι μου, με πλάκωσαν στο ξύλο, με έκαναν μπάνιο, με έντυσαν και με έβγαλαν έξω για να τα σπάσουμε. Με αγαπούν πολύ, όπως και εγώ επίσης. Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να αντεπεξέλθω. Ήταν πολύ δύσκολη περίοδος για μένα” 
Στην ερώτηση αν έχει δοκιμάσει ποτέ ναρκωτικά είπε :.”Έχω δοκιμάσει χασίς στο σχολείο όταν ήμουν στην Κύπρο. Δεν το επανέλαβα γιατί με χάλασε. Ένιωσα σαν κάποιος να έμπαινε στο μυαλό μου και να με άλλαζε”

Source: www.stylista.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου