Ανδρας γύρω στα 50, με ακριβό κοστούμι, καλογυαλισμένα παπούτσια, ξυρισμένος, με το μαλλί στην... τρίχα. Η εικόνα του σοβαρού, στην πένα, επαγγελματία υπονομεύεται από ένα αξεσουάρ: Στο χέρι του, δίπλα στο αξίας 7.000 ευρώ ρολόι του υπάρχουν δυο πολύχρωμα βραχιολάκια κατασκευασμένα εξολοκλήρου από ροζ, κίτρινα, κόκκινα και καφέ λαστιχάκια που δεν κοστίζουν πάνω από 20 σεντς το καθένα.
Μια εικόνα που συναντά κανείς ολοένα και πιο συχνά, αφού εκατομμύρια άνθρωποι ασπάζονται τη μόδα των Rainbow Loom: Από μικρά παιδιά, μέχρι ηλικιωμένους, κοινούς θνητούς έως βασιλείς. Τα πολύχρωμα βραχιολάκια αποτελούν τη νέα μόδα που σαρώνει σε όλο τον κόσμο και έχουν βοηθήσει έναν μηχανικό από τη Μαλαισία να χτίσει μια αυτοκρατορία 101 εκατ. ευρώ.
Τα μικρά αυτά λαστιχάκια συγκαταλέγονται πλέον στις 10 μεγαλύτερες εμπορικέ επιτυχίες όλων των εποχών, χάρη στη θραύση που κάνουν σε μικρούς και μεγάλους. Πρόκειται για μια πάναπλη ιδέα η οποία είχε, όμως, μια τεράστια εμπορική επιτυχία: Μικρά χρωματιστά λαστιχάκια, με τα οποία με μόνο εργαλείο ένα πλαστικό αργαλειό μπορεί να φτιάξει κανείς από βραχιόλια μέχρι... φορέματα.
Η ιδέα της δημιουργίας τους ανήκει στον γεννημένο στη Μαλαισία Τσεόνγκ Τσουν ο οποίος από το 1991 ζει στις ΗΠΑ. Ολα ξεκίνησαν τρία χρόνια πριν όταν ο μηχανικός της Nissan στο επάγγελμα (μέχρι τότε) Τσουν, ενώ βρισκόταν στην παιδική χαρά με τις κόρες του, θέλησε να τις βοηθήσει στην κατασκευή βραχιολιών από λαστιχάκια καουτσούκ που επιχειρούσαν εκείνη τη στιγμή. Στην προσπάθειά του αυτή αντιλήφθηκε ότι τα δάχτυλά του ήταν αρκετά χοντρά για να μπορέσει να πλέξει τα λαστιχάκια και έτσι κατασκεύασε έναν αυτοσχέδιο αργαλειό με ένα κομμάτι ξύλου.
Τότε του γεννήθηκε μια ιδέα που αποδείχθηκε μεγαλειώδης: Σχεδίασε έναν πλαστικό αργαλειό, το κατοχύρωσε ως πατέντα, πήρε τις οικονομίες της οικογένειας, που δεν ξεπερνούσαν τις 7.300 ευρώ και ανέθεσε σε εργοστάσιο στην Κίνα την παραγωγή του.
Μέχρι το καλοκαίρι του 2011 πωλούσε τη συσκευασία με τα 600 λαστιχάκια και τον αργαλειό αντί 15 λιρών με την ονομασία Rainbow Loom. Ωστόσο, τα περισσότερα καταστήματα παιχνιδιών εμφανίζονταν απρόθυμα να τα προμηθευτούν. Μετά από ένα χρόνο κατάφερε να βρει τον πρώτο του πελάτη. Ενας Αμερικανός παρήγγειλε 24 συσκευασίες οι οποίες πωλήθηκαν μέσα σε δυο μέρες. Από την ημέρα εκείνη η επιχείρηση του Μαλαισιανού απογειώθηκε. Μέχρι στιγμής έχουν πωληθεί τέσσερα εκατ. συσκευασίες σε όλο τον κόσμο και η επιχείρησή του αποτιμάται σε 80 εκατ. λίρες.
Οταν η δούκισσα του Κέιμπριτζ κατά την περιοδεία της τον περασμένο Απρίλιο στην Αυστραλία φόρεσε ένα βραχιολάκι φτιαγμένο από λαστιχάκια στο χέρι της οι πωλήσεις του παιχνιδιού σημείωσαν αύξηση 300%.
Η επιτυχία του παιχνιδιού οφείλεται και στο γεγονός ότι η τιμή του διατηρήθηκε σταθερή (για παράδειγμα ορισμένα καταστήματα πωλούν συσκευασίες με 1.800 λαστιχάκια αντί 1,39 λίρες), ενώ στην αγορά υπάρχουν και ακόμη πιο φθηνές αντιγραφές του παιχνιδιού, καθιστώντας το αναμφίβολα μια ελκυστική επιλογή για τους γονείς που αναζητούν τρόπους να απασχολούν δημιουργικά τα παιδιά τους χωρίς να σπαταλούν μια περιουσία.
Ακόμη και τα μικροατυχήματα που έχουν συμβεί εξαιτίας τους δεν έχει θολώσει καθόλου τη δημοτικότητα του παιχνιδιού. Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ένα κατοικίδιο κινδύνεψε να πνιγεί από κάτι τέτοια λαστιχάκια που βρήκε στο πάτωμα και έφαγε, ενώ ένας γιατρός ανέβασε στο Υοutube ένα βίντεο που έδειχνε το χέρι του γιου του που είχε γίνει μοβ γιατί τα λαστιχάκια το έσφιγγαν τόσο πολύ που παραλίγο να του κόψουν την κυκλοφορία του αίματος. Επίσης, ένα επτάχρονο αγόρι τυφλώθηκε όταν ο αδελφός του, του εκτόξευσε ένα λαστιχάκι στο μάτι του, ενώ μια εννιάχρονη κατέστρεψε το χόνδρο του δαχτύλου της ενώ έφτιαχνε ένα βραχιολάκι με τα περίφημα λαστιχάκια.
Οτι και να συμβαίνει η δημοτικότητα του παιχνιδιού είναι τέτοια που δείχνει ότι ήρθε για να μείνει και να κάνει τον εμπνευστή του πλούσιο...
Μια εικόνα που συναντά κανείς ολοένα και πιο συχνά, αφού εκατομμύρια άνθρωποι ασπάζονται τη μόδα των Rainbow Loom: Από μικρά παιδιά, μέχρι ηλικιωμένους, κοινούς θνητούς έως βασιλείς. Τα πολύχρωμα βραχιολάκια αποτελούν τη νέα μόδα που σαρώνει σε όλο τον κόσμο και έχουν βοηθήσει έναν μηχανικό από τη Μαλαισία να χτίσει μια αυτοκρατορία 101 εκατ. ευρώ.
Τα μικρά αυτά λαστιχάκια συγκαταλέγονται πλέον στις 10 μεγαλύτερες εμπορικέ επιτυχίες όλων των εποχών, χάρη στη θραύση που κάνουν σε μικρούς και μεγάλους. Πρόκειται για μια πάναπλη ιδέα η οποία είχε, όμως, μια τεράστια εμπορική επιτυχία: Μικρά χρωματιστά λαστιχάκια, με τα οποία με μόνο εργαλείο ένα πλαστικό αργαλειό μπορεί να φτιάξει κανείς από βραχιόλια μέχρι... φορέματα.
Η ιδέα της δημιουργίας τους ανήκει στον γεννημένο στη Μαλαισία Τσεόνγκ Τσουν ο οποίος από το 1991 ζει στις ΗΠΑ. Ολα ξεκίνησαν τρία χρόνια πριν όταν ο μηχανικός της Nissan στο επάγγελμα (μέχρι τότε) Τσουν, ενώ βρισκόταν στην παιδική χαρά με τις κόρες του, θέλησε να τις βοηθήσει στην κατασκευή βραχιολιών από λαστιχάκια καουτσούκ που επιχειρούσαν εκείνη τη στιγμή. Στην προσπάθειά του αυτή αντιλήφθηκε ότι τα δάχτυλά του ήταν αρκετά χοντρά για να μπορέσει να πλέξει τα λαστιχάκια και έτσι κατασκεύασε έναν αυτοσχέδιο αργαλειό με ένα κομμάτι ξύλου.
Τότε του γεννήθηκε μια ιδέα που αποδείχθηκε μεγαλειώδης: Σχεδίασε έναν πλαστικό αργαλειό, το κατοχύρωσε ως πατέντα, πήρε τις οικονομίες της οικογένειας, που δεν ξεπερνούσαν τις 7.300 ευρώ και ανέθεσε σε εργοστάσιο στην Κίνα την παραγωγή του.
Μέχρι το καλοκαίρι του 2011 πωλούσε τη συσκευασία με τα 600 λαστιχάκια και τον αργαλειό αντί 15 λιρών με την ονομασία Rainbow Loom. Ωστόσο, τα περισσότερα καταστήματα παιχνιδιών εμφανίζονταν απρόθυμα να τα προμηθευτούν. Μετά από ένα χρόνο κατάφερε να βρει τον πρώτο του πελάτη. Ενας Αμερικανός παρήγγειλε 24 συσκευασίες οι οποίες πωλήθηκαν μέσα σε δυο μέρες. Από την ημέρα εκείνη η επιχείρηση του Μαλαισιανού απογειώθηκε. Μέχρι στιγμής έχουν πωληθεί τέσσερα εκατ. συσκευασίες σε όλο τον κόσμο και η επιχείρησή του αποτιμάται σε 80 εκατ. λίρες.
Οταν η δούκισσα του Κέιμπριτζ κατά την περιοδεία της τον περασμένο Απρίλιο στην Αυστραλία φόρεσε ένα βραχιολάκι φτιαγμένο από λαστιχάκια στο χέρι της οι πωλήσεις του παιχνιδιού σημείωσαν αύξηση 300%.
Η επιτυχία του παιχνιδιού οφείλεται και στο γεγονός ότι η τιμή του διατηρήθηκε σταθερή (για παράδειγμα ορισμένα καταστήματα πωλούν συσκευασίες με 1.800 λαστιχάκια αντί 1,39 λίρες), ενώ στην αγορά υπάρχουν και ακόμη πιο φθηνές αντιγραφές του παιχνιδιού, καθιστώντας το αναμφίβολα μια ελκυστική επιλογή για τους γονείς που αναζητούν τρόπους να απασχολούν δημιουργικά τα παιδιά τους χωρίς να σπαταλούν μια περιουσία.
Ακόμη και τα μικροατυχήματα που έχουν συμβεί εξαιτίας τους δεν έχει θολώσει καθόλου τη δημοτικότητα του παιχνιδιού. Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ένα κατοικίδιο κινδύνεψε να πνιγεί από κάτι τέτοια λαστιχάκια που βρήκε στο πάτωμα και έφαγε, ενώ ένας γιατρός ανέβασε στο Υοutube ένα βίντεο που έδειχνε το χέρι του γιου του που είχε γίνει μοβ γιατί τα λαστιχάκια το έσφιγγαν τόσο πολύ που παραλίγο να του κόψουν την κυκλοφορία του αίματος. Επίσης, ένα επτάχρονο αγόρι τυφλώθηκε όταν ο αδελφός του, του εκτόξευσε ένα λαστιχάκι στο μάτι του, ενώ μια εννιάχρονη κατέστρεψε το χόνδρο του δαχτύλου της ενώ έφτιαχνε ένα βραχιολάκι με τα περίφημα λαστιχάκια.
Οτι και να συμβαίνει η δημοτικότητα του παιχνιδιού είναι τέτοια που δείχνει ότι ήρθε για να μείνει και να κάνει τον εμπνευστή του πλούσιο...
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου