Το εντυπωσιακό κατόρθωμα αφορά την περιστροφή κατά 106o ενός τμήματος γέφυρας,βάρους 17.000 τόνων!
O λόγος που επιλέχτηκε αυτός ο τρόπος για την τοποθέτηση της γέφυρας είναι για να μη διακοπεί η λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας που περνά από κάτω. Οι μηχανικοί σήκωσαν το τμήμα της γέφυρας σε ύψος 15 μέτρον και με περιστροφή 106oκατάφεραν να το συνδέσουν με τον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο, σε διάστημα μόλις μιάμισης ώρας. Για να κατανοήσουμε το μέγεθος της κατασκευής αρκεί να αναφέρουμε ότι η γέφυρα υποστηρίζει 11 λωρίδες κυκλοφορίας.
Η μέθοδος της περιστροφής εφαρμόζεται μόλις για δεύτερη φορά παγκοσμίως και πρώτη φορά στην Ασία.
Πηγή: perierga.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου