Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Α. ΤΟΤΣΙΚΑΣ: Δεν είχε τα κότσια να έρθει να μου πει συγνώμη!

Ο Αποστόλης Τότσικας μιλάει στο περιοδικό ΕΓΩ για τις άσχημες κριτικές που έχει δεχθεί μέχρι τώρα…




Για το πόσο θεωρεί εμμονική την συμπεριφορά και την κριτική κάποιον, αλλά και αν μετά από κάποια «λάθος σχόλια» άκουσε συγνώμη, ηθοποιός δήλωσε: «Τι να σας πω κατά καιρούς έχουν πει διάφορα. Ακόμα και ότι το αρνί παίζει καλύτερα από εμένα, έχω ακούσει. Ειπώθηκε για μια ταινία η οποία πήρε βραβείο κοινού. Είναι να απορείς πραγματικά με τη ασχετοσύνη και την εμπάθεια ορισμένων.Την συγνώμη ένας μόνο άνθρωπος μου την έχει πει. Δεν είχε τα κότσια όμως να έρθει ο ίδιος και έστειλε τον γιο του να μου μιλήσει».

Ποιος είναι όμως ο λόγος που νευρίασε παρά να γελάσει με την έκφραση «το αρνί παίζει καλύτερα από τον Τότσικα;»: «Γιατί δεν με ενδιαφέρει να παραστήσω τον άνετο. Η απάντηση μου ήταν το βραβείο κοινού. Υπάρχει μεγάλη ευκολία στο να κρίνουμε και να λέμε πράγματα. Πάρτε για παράδειγμα το σωματείο μας. 


Τη στιγμή που δεν κάνουν τίποτα επί της ουσίας για να βοηθήσουν τους ηθοποιούς, διαγράφουν τον Μάρκο Σεφερλή, επειδή όπως λένε είναι επιχειρηματία! Μα πόσοι άλλοι είναι επιχειρηματίες και δεν τους έχουν κάνει τίποτα; Δεν είμαι εγώ αυτός που θα υπερασπιστεί τον Μάρκο. Ό ίδιος ξέρει καλύτερα να το κάνει. Όσες φορές τον έχω συναντήσει είναι ευγενέστατος, ένας πολύ καλός άνθρωπος. Είναι όμως γελοίο αυτό που συμβαίνει. Η έγνοια τους ήταν να διαγράψου τον Μάρκο Σεφερλή παρά να διεκδικήσουν τα λεφτά των ηθοποιών. Όταν είμαι απλήρωτος δυο χρόνια από την προηγούμενη δουλειά μου και εσύ μου βγάζεις ανακοίνωση ότι διαγράφεις τον Μάρκο, τι θες να σου πω, Μπράβο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ενώ σε όσους αναρωτιόνται αν έχει προσπαθήσει κανείς να τον «φάει» μες στα χρόνια, ό ίδιος αποκάλυψε: « Τι να λέμε τώρα; Στην Ελλάδα ο καθένας θέλει να ανέβει «θάβοντας» τον άλλο. Είδατε πόσο ξέφυγαν ορισμένοι. Γιατί τόσα χρόνια δεν μιλούσαν και ξαφνικά δεν ξέρουν τι λένε; Και μάλιστα με κακία, γιατί με κακία ρε φίλε; Tι σου έκανα; Σας πληροφορώ ότι πολλοί από αυτούς έχουν… φάει πολύ καλά τα προηγούμενα χρόνια. Έπαιξε ρόλο και το internet στην καταστροφή. Τα ισοπέδωσε όλα. Γράφουν πράγματα που δεν ισχύουν μόνο και μόνο αν πάρουν Likes και Views», είπε ο ταλαντούχος ηθοποιός.

govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου