Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Σοκ: Βίαζε online έγκυο, και την έβαζε να κάνει σεξ με ροτβάιλερ

Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε στα χέρια του πρώην συντρόφου της μια 35χρονη γυναίκα που ελπίζει με την ιστορία της να εμπνεύσει τις γυναίκες να καταγγέλλουν τους βίαιους συντρόφους τους....


  Η Samantha Miller αποκάλυψε πως ο διεστραμμένος φίλος της μετέδιδε online τον βιασμό της στο διαδίκτυο και απειλούσε να τη σκοτώσει αν δεν έκανε σεξ με το ροτβάιλέρ του. "Ήταν σαν να πρωταγωνιστούσα επί δύο χρόνια σε ταινία τρόμου. Το laptop ήταν μπροστά μου και μου είπε ότι με παρακολουθούσαν σε ένα άθλιο δωμάτιο επικοινωνίας. Ήμουν έγκυος. Με χτύπησε στο στομάχι και με βίασε. Προσπαθούσε να με βάλει να κάνω πράγματα με το ροτβάιλερ. Το έφερε στο δωμάτιο. Προσπαθούσε να με βάλει να κάνω σεξ με τον σκύλο του ενώ ήμουν έγκυος. Είχε ένα μαχαίρι στο λαιμό μου. Μου είπε πως αν δεν το έκανα, θα με σκότωνε. Πολλές φορές φοβόμουν πολύ να κοιμηθώ τα βράδια και δεν έτρωγα γεύμα, ενώ εκείνος έσβηνε τα τσιγάρα του πάνω μου. Δεν μου επέτρεπε να βγω έξω ή να κρατήσω το παιδί μου. Αν έλεγα κάτι μου έλεγε ότι θα σκοτώσει το παιδί και εμένα. Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές με βίασε".

Η σχέση τους ξεκίνησε το 2006 και γρήγορα άρχισε να ελέγχει τη ζωή της, υπαγορεύοντας τα ρούχα που θα φοράει και βιάζοντάς τη στον ύπνο της. Κατάφερε να ξεφύγει μια εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα του 2008, παίρνοντας την έξι μηνών κορούλα της και πηγαίνοντας στο τοπικό αστυνομικό τμήμα.

 "Έχω εφιάλτες. Ακόμα τον βλέπω να έρχεται κατά πάνω μου με μαχαίρι. Πιστεύω ότι είναι ο διάβολος. Δεν είναι απλά εγκληματίας. Μου πήρε τη ζωή μου. Μπορεί να είμαι ζωντανή, αλλά δεν είμαι εγώ πια. Ακόμα ελέγχει τη ζωή μου".

 Η κόρη της υπέστη εγκεφαλικές βλάβες καθώς ο πρώην σύντροφός της τη χτυπούσε στο στομάχι ενώ ήταν έγκυος, με τον Sean Johnstone να καταδικάζεται σε 17,5 χρόνια φυλακή πριν από δύο χρόνια, όπως αναφέρει η Mirror PAY-Sean-Johnstone
PAY-Sean-Johnstone

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου