Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Μαρία Έλενα Κυριάκου: Οι αλλαγές στη ζωή της και το The Voice

Μαρία Έλενα Κυριάκου: Οι αλλαγές στη ζωή της και το The Voice

Μετά το διαζύγιο της, η Μαρία Έλενα Κυριάκου πήρε τη ζωή στα χέρια της.

Αν και τα τελευταία οκτώ χρόνια έχει δημιουργήσει φροντιστήριο στην Ορόκλινη, εκείνη θέλησε να κυνηγήσει το παιδικό της όνειρο. «Έχω ανοίξει εδώ και χρόνια ένα φροντιστήριο για το οποίο είμαι πολύ περήφανη όπου διδάσκω τα φιλολογικά μαθήματα, Αρχαία Ελληνικά και Ιστορία.
Εννοείται ότι οι μαθητές μου με βλέπουν και χαίρομαι που με στηρίζουν τόσο πολύ. Έχουν φτιάξει ένα τεράστιο κολάζ στο φροντιστήριο με φωτογραφίες και ευχές για "καλή επιτυχία"» τόνισε στο You.
Την αίτηση για τη συμμετοχή της στο The Voice την συμπλήρωσε κρυφά ο αδελφός της με τη νύφη της. «Ο αδελφός μου πιστεύει τόσο πολύ σ' εμένα που μάλιστα δεν μου το είπε για να μου κάνει έκπληξη.
Το "The Voice" είναι μια γέφυρα για μένα για να ξαναβρώ τον εαυτό μου. Έχω δύο μεγάλα όνειρα: Να φτιάξω το δικό μου στούντιο και να μπορέσω κάποια στιγμή να παρακολουθήσω από κοντά την Celine Dion!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου