Η νέα μόδα που ξεκίνησε Βρετανός κομμωτής, δίνοντας σχήμα στις τρίχες του στήθους των αντρών, είναι εδώ.
Ο διάσημος Βρετανός hair stylist Daniel Johnson έφερε μια νέα μόδα στην Αγγλία.
Εμπνεόμενος από το κίνημα #chesthairbikini του Instagram, όπου άντρες ξύριζαν το στήθος τους ώστε να μοιάζει με το σχήμα του... μπικίνι, ο 32χρονος κομμωτής αποφάσισε να πάρει το ρίσκο και με τα ψαλίδια του να δώσει σχήμα στις τρίχες του στήθους.
Φυσικά πρόκειται για μια μεγάλη πρόκληση, μιας και ο Daniel δημιουργεί δίνοντας στις τρίχες σχήματα γνωστών τοποθεσιών του κόσμου, όπως των ουρανοξυστών της Νέας Υόρκης, του λιμανιού του Σίδνεϊ και των Πυραμίδων της Αιγύπτου. Μιας και η τρίχες σε αυτό το μέρος του σώματος είναι πιο μικρές και σγουρές από αυτές στο κεφάλι, αυτομάτως τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο. Αρκεί να σκεφτούμε, πως για να βγει το κάθε σχέδιο, το κάθε τμήμα των τριχών κουρεύεται σε διαφορετικό μήκος, που κυμαίνεται στα 0-15 χιλιοστά.
Για την ολοκλήρωση ενός τέτοιου... έργου απαιτούνται το λιγότερο δυόμισι ώρες και πάνω από 167 ψαλιδιές. Όπως λέει και ο ίδιος, τα δυσκολότερα σχέδια ήταν εκείνα της Νέας Υόρκης και του Σίδνεϊ, ενώ σκοπός του μέσα από αυτήν την προσπάθεια είναι οι άνθρωποι να σκεφτούν τις εκφάνσεις του στιλ και την περαιτέρω περιποίησή τους, ενώ ταυτόχρονα ήθελε και εκείνος να δει πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει, ώστε να καλύψει κάθε απαίτηση των πελατών του.
Πάντως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, αποκαλύφθηκε πως το 65% των Βρετανών ηλικίας 25-45 θα το δοκίμαζαν!
Ο διάσημος Βρετανός hair stylist Daniel Johnson έφερε μια νέα μόδα στην Αγγλία.
Εμπνεόμενος από το κίνημα #chesthairbikini του Instagram, όπου άντρες ξύριζαν το στήθος τους ώστε να μοιάζει με το σχήμα του... μπικίνι, ο 32χρονος κομμωτής αποφάσισε να πάρει το ρίσκο και με τα ψαλίδια του να δώσει σχήμα στις τρίχες του στήθους.
Για την ολοκλήρωση ενός τέτοιου... έργου απαιτούνται το λιγότερο δυόμισι ώρες και πάνω από 167 ψαλιδιές. Όπως λέει και ο ίδιος, τα δυσκολότερα σχέδια ήταν εκείνα της Νέας Υόρκης και του Σίδνεϊ, ενώ σκοπός του μέσα από αυτήν την προσπάθεια είναι οι άνθρωποι να σκεφτούν τις εκφάνσεις του στιλ και την περαιτέρω περιποίησή τους, ενώ ταυτόχρονα ήθελε και εκείνος να δει πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει, ώστε να καλύψει κάθε απαίτηση των πελατών του.
Πάντως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, αποκαλύφθηκε πως το 65% των Βρετανών ηλικίας 25-45 θα το δοκίμαζαν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου