Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Ριμπερί: «Το ποδόσφαιρο μου έσωσε την ζωή»

Πολλά χρωστάει στο ποδόσφαιρο ο Φρανκ Ριμπερί, καθώς όπως δήλωσε έχει περάσει πολλά στο παρελθόν, ενώ όλα αυτά τον έκαναν δυνατότερο και μαχητή...Ριμπερί: «Το ποδόσφαιρο μου έσωσε την ζωή»




«Από εκεί που ήρθα, οι άνθρωποι είναι πολύ φτωχοί και θα ήμουν και εγώ το ίδιο αν δεν ήμουν τώρα στο ποδόσφαιρο, ενώ θα ήμουν και άνεργος όπως πολύ άλλοι», τόνισε ο Γάλλος.

«Ήρθα από το γκέτο, από το τίποτα. Τα έχω περάσει όλα. Οποτεδήποτε πηγαίνω για ψώνια, πάντα θυμίζω στον εαυτό μου το πόσο καλά είναι τα πράγματα τώρα. Δεν μπορείς να ξεχάσεις το παρελθόν σου», πρόσθεσε ο μέσος της γερμανικής ομάδας.

Ο 30χρονος συμπλήρωσε: «Μόνο δυνατότερο μπορεί να σε κάνει το να έχεις περάσει δύσκολες καταστάσεις και τώρα να είσαι επιτυχημένος στην Μπάγερν. Με έκανε να γίνω μαχητής. Αυτέ οι δύσκολες στιγμές σχημάτισαν τον χαρακτήρα μου»

Πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου