Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Αμφίπολη: Όσα δεν τολμούν να μας πουν!

Η Αμφίπολη πάλι στο προσκήνιο….και μια αναδρομή
Εν όψει της συστηματοποιημένης γενοκτονίας των ελλήνων δια του εποικισμού, τα συστημικά μέσα, αφού το ψωμί τελειώνει επέλεξαν να δώσουν εκ νέου βάρος στο θέαμα και ανασκάπτουν Βεργίνα και Αμφίπολη.


Οι θέσεις μας είναι ξεκάθαρες και σε σειρά πρωτότυπων δημοσιεύσεων ανασύραμε απο την μεθοδευμένη απο τους δημοκράτες ιστορική λήθη , την σημασία της καταγωγής του Αλέξανδρου, τον ρόλο της μητρός του και φυσικά την σημασία του Αιακού, της Δωδώνης, της φυλετικής εκστρατείας στην Ασία, την καθοδήγηση του γνήσιου ελληνικού ιερατείου της Δωδώνης, την σύγκρουση των Δελφών με τους Αιακίδες και φυσικά το πως όλο αυτό κλιμακώθηκε εως οστέων με την συμμετοχή των ακατανόμαστων και το μίσος που τρέφουν για την Μακεδονία αλλά και το περιεχόμενο του Τύμβου το οποίο και θεωρούμε ότι δεν έχει έρθει στην επιφάνεια.

Όλα αυτά με τεκμηρίωση που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση .

Ακόμα να μας πουν γιατί εξηφανίσθη ο κύκνος που βρέθηκε εντός του τύμβου, αλλά και να μας εξηγήσουν το γιατί χτίστηκε κάτι τέτοιο για να στεγάσει έναν φτωχό τάφο στην αρχή της περιμέτρου του….

ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ , απλά και μόνο διότι η πατρίδα είναι υπό κατοχή μερίδας πολιτικών , που αποτελούν εκπροσώπους μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης, φύσει εχθρικής προς το ελληνικό γένος.

«Διευκρινίζεται ότι η θέση των μαρμάρινων μελών, τα οποία αποτελούν τμήμα θριγκού, φέρουν γραπτό διάκοσμο. Ήσαν τοποθετημένα πάνω από τους ορθοστάτες των τοίχων και κάτω από τις μαρμάρινες δοκούς της οροφής, οι οποίες, όπως έχει ανακοινωθεί, φέρουν, επίσης, γραπτό διάκοσμο, ήτοι μίμηση φατνωμάτων, με εγγεγραμμένους ρόδακες.

Στο ένα από τα τμήματα των “επιστυλίων”, κατά την πρώτη φάση των εργασιών συντήρησης, η οποία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, διακρίνονται στο κέντρο ζώο, πιθανόν ταύρος και εκατέρωθεν δύο μορφές, εν κινήσει, γυναικεία και ανδρική .

Δεξιά της γυναικείας και αριστερά της ανδρικής διακρίνονται υδρίες και φτερωτές μορφές. Η δεξιά φτερωτή μορφή κατευθύνεται προς ένα τριποδικό λέβητα.

Σε πολλά σημεία της παράστασης, όπως στο ένδυμα και στην κεφαλή της γυναικείας μορφής, στο ένδυμα της ανδρικής και της φτερωτής μορφής και στον τρίποδα, είναι εμφανή ίχνη από χρώματα κόκκινο, μπλε και ώχρα.

Το άνω μέρος του επιστυλίου φέρει διακόσμηση ιωνικού κυματίου».Ο περί της Αμφιπόλεως θόρυβος, φέρνει τρόμο, αγωνία και χρήμα απο τα κλικ στα διάφορα ιστολόγια που έχουν υπερκορεστεί απο ότι ναναι.Η παρούσα σελίδα, έχει εξ αρχής τονίσει ότι η Αμφίπολη δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στους εχθρούς των Μακεδόνων, αυτούς που επι 2000 χρόνια δεν μπορούν να ξεχάσουν το χουνέρι που τους έκανε ο Αντίοχος ο Επιφανής ο Μακεδών Σέλευκος….

Ο Αιακός μπροστά στην Δωδωναία Δρύ βλέπει τον πατέρα του Δια , να μεταμορφώνει τα μυρμήγκια σε ανθρώπους, τους Μυρμηδόνες…Με αυτούς γύρισε στην Αίγινα

Με την πολιτική του εκπολιτισμού, κόντεψε να εξαφανίσει τον λαό της ερήμου….

Αυτό δεν ξεχνιέται και ο συγκεκριμένος λαός που κυνηγά 100χρονους εγκληματίες πολέμου για να εκδικηθεί, επιθυμεί σίγουρα και την εκδίκηση ειδικά όταν η κύρια εορτή του, η ΧΑΝΟΥΚΑ, αφορά τον Μακεδόνα Αντίοχο….
Δεν θα κάνουμε πολιτική ανάλυση, αλλά οι κυρίαρχοι της Ευρώπης , με τον κάθε μπροστινό τους, είτε είναι οι Άγγλοι, είτε η μεταπολεμική Δημοκρατική Γερμανία, έναν στόχο έχουν…


ΤΟ ΟΦΘΑΛΜΟΝ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ….


Αρα, αν στην Αμφίπολη βρίσκεται η Ολυμπιάς, η αρχή της εκστρατείας στην ΑΣΙΑ και ο Αλέξανδρος, αυτό θέλουν να το θάψουν …. Εμείς πιστεύουμε και έχουμε τους λόγους μας, ότι γνωρίζουν τι υπάρχει μέσα στον Τύμβο….το έχουν δεί, το έχουν ήδη στα χέρια τους….Για αυτό και οι 2 απο τις 3 χάριτες ή λάμιες κατ άλλους, πήγαν εκεί και δεν πήγαν στην Βεργίνα που βρέθηκε ασύλητος τάφος…

Πήγαν για να καλύψουν και να θολωσουν τα νερά…

Να καλύψουν όποια πληροφορία διαρρεύσει….

Η ιστορία της Βασίλισας την οποία ανέφερε η κ. Περιστέρη, μας ήταν γνωστή πολύ πρίν την αναφέρει….
Μας είναι γνωστή και η ύπαρξη κάποιων φωτογραφιών….και αυτές θα είναι και το τέλος….όταν τις πάρουμε στα χέρια μας.

Μένει το πόπολο, στο οποίο ανήκουν και οι αμόρφωτοι αρχαιολόγοι, να κατανοήσει την σημασία της Ολυμπιάδος και του γένους των Αιακιδών, των παιδιών του πρώτου των ελλήνων, του ΑΙΑΚΟΥ, του κριτή του Αδη…και παππού του Αχιλλέα και πρόγονου του Αλέξανδρου….αλλά ταυτόχρονα και πρόγονου των ελλήνων Αριστοκρατών, του Μιλτιάδη, του Κιμωνα και του Φωκίωνα….Όλα αυτά στην πανεπιστημιακή πλέμπα είναι γνωστά μόνον ως παπαγαλία και αυτή με το ζόρι…

Ουδεμία ικανότης συνδιασμού γνώσεων…


Χαρακτηριστική της κατάντιας είναι η εξαφάνιση του κύκνειου σκελετού ….

Οι απίθανοι αυτοί τύποι που κυκλοφορούν με πανεπιστημιακούς τίτλους, αγνοούσαν την σημασία του σε σχέση με την Μυρτάλη Ολυμπιάδα, όπως αγνοούν και την αντιπαλότητα Αιακιδών και Αλέξανδρου με το Μαντείο των Δελφών, όπως αγνοούν και την σύνδεση της Δωδώνης με την Υπερβόρεια, όπως αγνοούν και την σχέση Δωδώνης και Άμμωνος Δία …..και πολλά άλλα…

Όλα αυτά θα αναλυθούν και θα βγούν για πρώτη φορά στην επιφάνεια …ίσως και τελευταία…
Προς το παρόν με τις εικασίες και τα συνεχή δημοσιεύματα αστυνομικού τύπου, αντίστοιχα των πολιτικών ρεπορτάζ, το μόνο που συμβαίνει είναι ο Αλέξανδρος και η Μητέρα του να θάβονται απο σελίδες blog που δεν αξίζει καν να μπαίνεις σε αυτές που όμως έχουν απήχηση! αυτή ειναι η κατάντια σημερα!
Ο τάφος της κρίσεως. Στους τέσσερις πίνακες απεικονίζονται ο νεκρός, ο Ερμής, ο Αιακός και Ραδάμανθυς.

Αυτός είναι και ο λόγος που τα δικά μας δημοσιεύματα για το θέμα έχουν αραιώσει… Ωστόσο, τις επόμενες μέρες θα αναλύσουμε όσα υποσχεθήκαμε και θα στείλουμε και μια προειδοποίηση προς την πανεπιστημιακή ομάδα των καθηγητών ιστορίας, οι οποίοι επιδιώκουν την απεθνικοποίηση μας….

Ο Τύμβος μπορεί να αποτελέσει τον Ιστορικό και επιστημονικό σας τάφο, νομίζετε ότι είναι παιχνίδι το ότι εσείς, που μετά απο μερικές δεκαετίες δεν θα σας θυμάται κανείς, έχετε την ευκαιρία να ασχοληθείτε με τους ΑΙΑΚΙΔΕΣ, Ολυμπιάδα και Αλέξανδρο, τους οποίους η Ιστορία έχει καταστήσει μετά απο χιλιάδες χρόνια ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ

Τελειώνοντας θεωρούμε χρέος να αναφέρουμε ότι ένας μόνο έχει καταφέρει να προσεγγίσει το θέμα σωστα και μάλιστα και το θέμα του ψηφιδωτού, όπου όλοι πιστεύουν ότι ο Πλούτωνας μεταφέρει την Περσεφόνη… Δεν έχουν προσέξει ότι δεν πρόκειται περι νέου και νέας, αλλά περί ώριμου ανδρός και ώριμης γυναικός….


Ο Αιακός μεταφέρει την απόγονή του Ολυμπιάδα ο ίδιος …Πυρρόξανθοι και οι δύο όπως οι Ηπειρώτες Μολοσσοί, δηλάδή οι Μολώντες μυρμιδόνες ……και η Ολυμπιάδα δεν ήταν νέα όταν πέθανε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου