Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Ανδρέας Γεωργίου: Έχω βρεθεί σε ερωτικό τρίγωνο

Ανδρέας Γεωργίου: Έχω βρεθεί σε ερωτικό τρίγωνο«… αλλά έχω φύγει», αποκάλυψε ο ηθοποιός

Για την προσωπική του ζωή, αλλά και για το αν θα ήθελε να γίνει πατέρας σύντομα μίλησε ο Ανδρέας Γεωργίου, καλεσμένος σε εκπομπή, το πρωί της Τρίτης.


 
 «Αυτήν την περίοδο η κοπέλα μου είναι η... δουλειά μου. Ασχολούμαι μόνο με αυτό τώρα», είπε ο ηθοποιός στο «Πρωινό» όταν ρωτήθηκε αν έχει κάποια σχέση αυτήν την περίοδο.
 
Στη συνέχεια, ο πρωταγωνιστής της καθημερινής σειράς «Μπρούσκο» σχολίασε αν το ενδεχόμενο να κάνει οικογένεια φαντάζει μακρινό: «Δεν είναι μακρινό σχέδιο. Είμαι 31 χρονών και το κάθε πράγμα έχει και το σωστό timing. Αυτήν τη στιγμή εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ ότι θα έχω και οικογένεια, μαζί με όλες τις απαιτήσεις της δουλειάς. Όλοι ονειρευόμαστε το ιδανικό. Αν κάνω παιδιά θα ήθελα να είμαι εκεί. Να τα πηγαίνω στο σχολείο, να τρώμε μαζί, να περνάω χρόνο μαζί τους».
 
Όσο για το αν έχει ποτέ βρεθεί στη ζωή του σε ένα «ερωτικό τρίγωνο», όπως σε αυτό στο «Μπρούσκο»; «Έχει τύχει, αλλά έχω φύγει. Όταν μπλέκεσαι συναισθηματικά σε ένα τέτοιο "τρίγωνο" δεν είναι και το καλύτερο, είναι ψυχοφθόρο», αποκάλυψε ο Ανδρέας Γεωργίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου