Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Έπεσε 8 μέρες σε κώμα εξ΄αιτίας του... ταμπόν της

Έπεσε 8 μέρες σε κώμα εξ΄αιτίας του... ταμπόν τηςΗ καθιερωμένη χρήση του ταμπόν της, παραλίγο να της στερήσει τη ζωή... Η 27χρονη, Τζοάνα Καρτράιτ από το Σάουθ Γιορκσάιρ της Μεγάλης Βρετανίας, έπεσε σε κώμα για οκτώ ολόκληρες ημέρες.



Η 27χρονη έπαθε τοξικό σοκ το οποίο την έριξε σε κώμα με τους γιατρούς να δίνουν στην οικογένειά της ελάχιστες ελπίδες επιβίωσης. Οπως μεταδίδει η βρετανική «Mirror», όταν η μητέρα τριών παιδιών ξύπνησε έπειτα από 8 ημέρες, παρουσίασε προβλήματα μνήμης και δεν μπορούσε να αναγνωρίσει ούτε τα ίδια της τα παιδιά. Και μπορεί τώρα η ίδια περιχαρής να δείχνει φωτογραφίες της οκτάχρονης Λέισι, της επτάχρονης Νικόλ και της τρίχρονης Σκάρλετ-Ρόουζ, ωστόσο για πολύ καιρό δεν είχε ιδέα σε ποιες ανήκαν τα τρία χαμογελαστά προσωπάκια.

Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, το τοξικό σοκ προκλήθηκε από τη δημιουργία βακτηριδίων εξ αιτίας του ταμπόν. Τότε, το ένα ζωτικό όργανο μετά το άλλο μπήκαν σε αναστολή λειτουργίας, με αποτέλεσμα η 27χρονη να χρειαστεί μηχανική υποστήριξη. Ωστόσο, ευτυχώς για εκείνη και την οικογένειά της, παρά τις ελάχιστες πιθανότητες, κατάφερε και επανήλθε πλήρως.

«Οταν ξύπνησα από το κώμα, δεν ήξερα τι συνέβαινε. Δεν μπορούσα να θυμηθώ τίποτα», θυμάται η Τζοάνα, «Κάποιος μου έδειχνε φωτογραφίες των παιδιών μου, αλλά δεν ήξερα ποια παιδιά ήταν. Κόσμος μου έδειχνε τα κορίτσια μου και μου ζητούσε να πω τα ονόματά τους, αλλά εγώ δεν τα ήξερα. Τις γνώριζα, τις αναγνώριζα, αλλά δεν μπορούσα να συνδέσω τα πρόσωπά τους με τα ονόματά τους».

«Επεσα σε κώμα ανήμερα των 25ων γενεθλίων μου και έτσι, ξύπνησα περιτριγυρισμένη από ευχετήριες κάρτες», λέει στη Mirror η Καρτράιτ, «Μια νοσοκόμα μου διάβαζε τις κάρτες, αλλά δεν αναγνώριζα κανένα από τα ονόματα. Δεν είχαν καν συνειδητοποιήσει πως είχα γενέθλια. Το μόνο που ήξερα ήταν πως ήμουν πολύ αδύναμη και νόμιζα πως θα πέθαινα».

Τελικά, η μνήμη της Τζοάνα επανήλθε σταδιακά, ωστόσο δύο χρόνια μετά, έχει ακόμη προβλήματα στο να θυμηθεί επακριβώς γεγονότα παρελθόντων ετών. «Ακόμα και τώρα έχω μεγάλα κενά μνήμης», αναφέρει, «Δεν θυμάμαι τα πρώτα βήματα της Σκάρλετ, ή πολλά από τα πράγματα που έκανε για πρώτη φορά στη ζωή της, όπως την πρώτη φορά που μίλησε ή που σταμάτησε να θηλάζει. Και αυτό με στεναχωρεί γιατί πρόκειται για μεγάλα μέρη της ζωής της και τώρα νιώθω πως τα έχω χάσει. Δεν μπορώ να κοιτώ τα φωτογραφικά άλμπουμ και να βλέπω φωτογραφίες των διακοπών γιατί δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Είναι πολύ παράξενο να σκέφτομαι ότι είχα όλες αυτές τις εμπειρίες που δεν μπορώ όμως να θυμηθώ».

Στην αρχή, με τα πρώτα συμπτώματα, η 27χρονη μητέρα, νόμιζε ότι είχε γρίπη. Ετσι, πέρασε τρεις ημέρες στο κρεβάτι πριν η μητέρα της και ο σύντροφός της ο Στίβεν, 28 ετών, υποψιάστηκαν ότι μπορεί να επρόκειτο για κάτι πιο σοβαρό. Και δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν. Μέσα σε σύντομο διάστημα, η Τζοάνα άρχιζε να παλεύει για να ανασάνει, ενώ ταυτόχρονα έχανε τις αισθήσεις της. Οταν έφτασε στο νοσοκομείο, οι γιατροί ενημέρωσαν την οικογένειά της πως ήταν ένα βήμα πριν από τον θάνατο.

«Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι ήμουν στο αυτοκίνητο με κατεύθυνση το νοσοκομείο. Η οικογένειά μου είπε ότι είχα μόνο ελάχιστες ώρες ζωής. Τα ζωτικά μου όργανα σταματούσαν να λειτουργούν το ένα μετά το άλλο, έτσι μπήκα σε μηχανή υποστήριξης και σε τεχνητό κώμα. Τα χέρια μου είχαν πρηστεί, ενώ έχασα περίπου οκτώ στρώματα δέρματος, μου έπεσε περίπου το 50% των μαλλιών μου, όπως και όλα μου τα νύχια. Πρέπει να έδειχνα φρικτή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου