Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Έχει να χαμογελάσει πάνω από 30 χρόνια, γιατί δεν θέλει να κάνει ρυτίδες!

Δεν θυμάται καν πότε ήταν η τελευταία φορά που γέλασε πραγματικά, ενώ έχει να χαμογελάσει εδώ και περισσότερο από 40 χρόνια. Ο λόγος για τη, 50χρονη Βρετανίδα Τες Κρίστιαν, η οποία αποφάσισε όταν ήταν έφηβη να μην ξαναγελάσει ποτέ στη ζωή της για να μην κάνει ρυτίδες!


Η ιστορία της έγινε γνωστή χάρη σε δημοσίευμα της Daily Mail, στην οποία ανέφερε πως έχει εκπαιδεύσει τον εαυτό της να ελέγχει τους μυς του προσώπου ώστε να μην κάνουν συσπάσεις. Στην αρχή, όπως περιγράφει, ήταν δύσκολο να συγκρατηθεί αλλά με τον καιρό το συνήθισε και μάλιστα θεωρεί πώς άξιζε τον κόπο, γιατί σκοπός της είναι να παραμείνει για πάντα νέα.
Η «αγέλαστης Τες» λέει πως δεν χαμογέλασε ούτε όταν γεννήθηκε η κόρη της, ενώ στις παρέες όσο αστείο κι αν είναι το κλίμα, εκείνη παραμένει ανέκφραστη. «Διασκεδάζω και περνάω καλά, αλλά έχω αποφασίσει να μην το δείχνω. Όλοι με ρωτούν αν έχω κάνει επεμβάσεις, όμως εγώ έχω βρει αυτό τον φυσικό τρόπο για να μείνω νέα, που είναι πιο αποτελεσματικός από οποιαδήποτε κρέμα κυκλοφορεί», λέει..
Υποστηρίζει ότι είναι ευτυχισμένη. «Αγαπάω τη ζωή αλλά δεν αισθάνομαι την ανάγκη να το δείχνω στους άλλους έχοντας στο πρόσωπό μου ένα χαμόγελο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου