Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Οι ανατριχιαστικοί διάλογοι του παιδεραστή με το βανάκι με τα θύματά του -«Είμαι αυτός που θα σε στείλει στα ουράνια»

Οι ανατριχιαστικοί διάλογοι του παιδεραστή με το βανάκι με τα θύματά του -«Είμαι αυτός που θα σε στείλει στα ουράνια»
Σοκ στο πανελλήνιο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη της δράσης του παιδεραστής του Περιστερίου με το βανάκι που συνελήφθη την ώρα που ετοιμαζόταν να αποπλανήσει ένα 13χορνο αγόρι. Οι λεπτομέρειες της δράσης του συγκλονίζουν.


Σήμερα, η Espresso φέρνει στο φως τους ανατραχιαστικούς διαλόγους που είχε ο παιδόφιλος με ένα 12χρονο αγόρι από τα Πετράλωνα μέσω Διαδικτύου:
ΟΠως προκύπτει από τον παρακάτω διάλογο, ο παιδεραστής καταφέρνει να συναντηθεί με το παιδί και μάλιστα στο ίδιο του το σπίτι, καθώς κατά την διάρκεια τις συνομιλίας ήδη ο δράκος κινείτε με το αυτοκίνητο του στην περιοχή.
  • Παιδεραστής: Τι κάνεις μπουμπούκι μου;
  • Ανήλικος: Ποιος;
  • Παιδεραστής: Ο άνθρωπος σου...
  • Ανήλικος: Ποιος άνθρωπος;
  • Παιδεραστής: Αυτός που θα σε κάνει να ξεχάσεις ότι έχεις στο κεφαλάκι σου.
  • Ανήλικος: Τι θα μου κάνεις;
  • Παιδεραστής: Καπνίζεις;
  • Ανήλικο: Πότε πότε.
  • Παιδεραστής: Θες να κάνουμε μαζί ένα τσιγαράκι;
  • Ανήλικος: Ποιος είσαι;
  • Παιδεραστής: Αυτός που θα σε στείλει στα ουράνια και θα ξεχάσεις τα πάντα. Να σου κάνω μια ερώτηση;
  • Ανήλικος: Τι θες;
  • Παιδεραστής: Έχεις φίλη;
  • Ανήλικος: Έχω....
  • Παιδεραστής: Πάρε και την φίλη σου μαζί να κάνουμε ένα τσιγαράκι και παράλληλα να πάμε να πιούμε ένα καφεδάκι. Που μένεις;
  • Ανήλικος: Πετράλωνα...
  • Παιδεραστής: Τώρα μόλις περνάω από εκεί και θα σε πάρω από το I fon. Είσαι μόνος τώρα;
  • Ανήλικος: Τέτοια ώρα είμαι πάντα μόνος...
  • Παιδεραστής: Δεν θες να κατέβεις να σε γνωρίσω που το θέλω πολλή και να πάμε βόλτα με το ωραίο μου αυτοκίνητο;
  • Ανήλικος: Δεν θα ήταν άσχημα, αλλά δεν έχω μια...
  • Παιδεραστής: Μην σε νοιάζει, θα πάρουμε στιγμιαίο καφέ και θα το πιούμε στο αυτοκίνητο μου. Είσαι; Είμαι ήδη κοντά σου και νιώθω ήδη πως σε έχω δει.
  • Ανήλικος: Με δουλεύεις:
  • Παιδεραστής: Όχι είμαι δίπλα σου.
  • Ανήλικος: Που ακριβώς;
  • Παιδεραστής: Στην Οδό ....
  • Ανήλικος: Κατεβαίνω τώρα αν και είσαι μακριά, θα πάρω όμως μαζί μου κινητό.
  • Παιδεραστής: Πες μου που ακριβός είναι το σπίτι σου.
  • Ανήλικος: Στα Πετράλωνα στην οδό .... 18.
  • Παιδεραστής: Μην κουνηθείς από κει έρχομαι.
  • Ανήλικος: Οκ θα σε περιμένω στην είσοδο.
  • Παιδεραστής: Να έλθω επάνω;
  • Ανήλικος: Οκ έλα πάνω...


Πηγή:  iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου