Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Μπέσυ Μάλφα: Ο έρωτας με τον σύζυγό της και το πολυσυζητημένο μπούστο της

Μπέσυ Μάλφα: Ο έρωτας με τον σύζυγό της και το πολυσυζητημένο μπούστο της

Η ηθοποιός και κριτής του show του ANT1 «Υour Face Sounds Familiar», Μπέσυ Μάλφα, μίλησε στην εκπομπή «Καρντάσιανς» για την πρώτη της γνωριμία με τον σύζυγό της και πατέρα των παιδιών της, Γεράσιμο Σκιαδαρέση αλλά και το μυστικό της ανανεωμένης της εμφάνισης.


Στα Καρντάσιανς ήταν καλεσμένη χθες το βράδυ η Μπέσυ Μάλφα, που μίλησε για την πρώτη της γνωριμία με τον σύζυγό της και πατέρα των παιδιών της, Γεράσιμο Σκιαδαρέση, για τα όνειρα που κάνει για τα παιδιά της,  αλλά και το μυστικό της ανανεωμένης της εμφάνισης

Για τις σέξι εμφανίσεις και το πληθωρικό μπούστο της στο YFSF


«Είμαι καλά μέσα μου, τα έχω βρει με τον εαυτό μου και υπάρχει μια ισορροπία, γι’ αυτό με βλέπεις όμορφη».

Πώς δέχτηκε να συμμετέχει στο show του ANT1;


«Με πήραν τηλέφωνο για ένα show και λέω ας πάω στο ραντεβού και μόλις μου είπαν το concept δεν σκέφτηκα τίποτα και λέω εννοείται θα είμαι.», εξήγησε ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον σύζυγό της, Γεράσιμο Σκιαδαρέση και τα παιδιά τους: «Μου έκανε ο Θεός δώρο τρία υπέροχα παιδάκια, ήταν υπέροχοι οι γονείς μου, γνώρισα και έναν καταπληκτικό άνθρωπο. Όταν σκέφτομαι τον Γεράσιμο και τα παιδιά ισορροπώ», αναφερόμενη στον σύζυγό της και πατέρα των παιδιών της, Γεράσιμο Σκιαδαρέση.

Στην συνέχεια της συνέντευξης, η Μπέσυ Μάλφα αποκάλυψε λεπτομέρειες από την πρώτη γνωριμία της με τον σύζυγό της. Όπως είπε, γνωρίστηκαν στα γυρίσματα ενός σίριαλ. Στην αρχή ο ηθοποιός δεν της έδινε σημασία αφού την θεωρούσε σνομπ. Άργησε να τη φλερτάρει αλλά αφού το έκανε, ξεκίνησαν αμέσως να κάνουν παρέα. Όσο για το πρώτο τους ραντεβού; Της πρότεινε να πάει στο σπίτι του για να δει τη… βιβλιοθήκη του. 

Η Μπέσυ Μάλφα μίλησε επίσης για τα όνειρα που κάνει για τα παιδιά της. Η ηθοποιός εξέφρασε την επιθυμία της τα παιδιά της να σπουδάσουν στην Αγγλία, υποκριτική στο Λονδίνο γιατί όπως είπε  «Δεν μπορώ να πω στα παιδιά μου ‘Δεν θα κάνεις αυτό που θέλεις’ γιατί εγώ το έκανα!»

Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου