Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Τουρέ: "Ο αδερφός μου πέθαινε και μου επέβαλλαν να γιορτάζω"

Ο Γιάγια Τουρε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γαλλικό περιοδικό "France Football" εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκε από τους ανθρώπους της διοίκησης της Σίτι.








Ο διεθνής μέσος της Ακτής Ελεφαντοστού μίλησε για τον θάνατο του αδερφού του Ιμπραΐμ και αποκάλυψε πως οι άνθρωποι της Σίτι δεν σεβάστηκαν την επιθυμία του να βρίσκεται στο πλευρό του αδερφού του, ενώ η κατάσταση της υγείας του είχε επιδεινωθεί και τον υποχρέωσαν να ταξιδέψει στο Άμπου Ντάμπι για να γιορτάσει τον τίτλο στην πατρίδα των ιδιοκτητών.




"Η Σίτι δεν ήθελε να μου δώσει μερικές μέρες άδεια. Πήγα να πανηγυρίσω τον τίτλο του πρωταθλήματος στο Άμπου Ντάμπι, την ώρα που ο αδερφός μου πέθαινε στο κρεβάτι.

Μετά από όλα αυτά, θα ήθελα να μην έχουν επιμείνει, να το σεβαστούν και να μην μου το έχουν επιβάλει. Οι διοικούντες γνώριζαν ότι είχα στο μυαλό μου για μήνες την επιδείνωση της υγείας του αδερφού μου...", δήλωσε μεταξύ άλλων στη συνέντευξή του.

Αναφερόμενος στην παραμονή του στη Βραζιλία μετά το θάνατο του αδερφού του, τόνισε ότι "...το πνεύμα μου είναι εκεί. Παραμένω με την υπόλοιπη ομάδα για να μη χαλάσει το κλίμα από μια πιθανή πρόκριση στα νοκ άουτ".

Σημειώνεται πως ξένα δημοσιεύματα μεταφράζουν τις δηλώσεις του Τουρέ ως προπομπό της αποχώρησής του από τους πρωταθλητές Αγγλίας. Παλιότερα ο 30χρονος άσος είχε εκφράσει πολλάκις την επιθυμία του να αποχωρήσει από το Μάντσεστερ, ωστόσο τώρα φαίνεται πως έχει λόγο και αφορμή για να το κάνει.


Ο ατζέντης του Τουρέ, Ντιμίτρι Σέλουκ, μιλώντας στο "Skysports" είχε υποστηρίξει πως οι πιθανότητες να είναι στο "Etihad" ο Γιάγια Τουρέ τη νέα σεζόν, είναι στο 50/50.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου