Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Αμάρτησε για το παιδί του; Ο Γενικός εισαγγελέας απαντά στις κατηγορίες!



Απάντηση στο χθεσινό δημοσίευμα έδωσε απόψε ο γενικός εισαγγελέας Πέτρος Κληρίδης, αναφέροντας ότι όλα έγιναν με διαφάνεια και δεν νιώθει καμία ντροπή. "Δεν έκανα εξαίρεση για το παιδί μου" τόνισε










Δε μάσησε τα λόγια του ο Πέτρος Κληρίδης και μιλώντας στην εκπομπή του Sigma «60 λεπτά», τόνισε ότι δεν νιώθει καμία ντροπή για ότι έκανε και όπως είπε, λειτούργησε μα πάσα διαφάνεια, σχετικά με το οδικό παράπτωμα του γιου του Χριστόδουλου τον Νοέμβριο του 2011


Ο Γενικός εισαγγελέας, ανέφερε ότι, αυτό το όποιο έγινε, εγώ το έχω κάνει με πλήρη συνείδηση και με πλήρη διαφάνεια και δεν νιώθω κανένα αίσθημα είτε ντροπής, ή οτιδήποτε άλλο για αυτό το όποιο έκανα, όχι μόνο για το γιο μου αλλά και για πολλά αλλά παιδιά.

Συμπλήρωσε, ότι πρόκειται για ένα αδίκημα το όποιο πλέον δεν αποτελεί αδίκημα, «ένα οδικό παράπτωμα, το όποιο καμία συνέπεια δεν θα είχε για το παιδί μου», επομένως, είπε, οι υποψίες, για να απαλλάξω από βαριές συνέπειες το παιδί μου είναι απλώς δημοσιεύματα για να δημιουργούνται εντυπώσεις.

Επιπρόσθετα, ο κ. Κληρίδης να στάθηκε και σε κάτι άλλο, λέγοντας ότι, αυτός που είχε την πληροφορία θα την είχε από τον Νοέμβριο του 2011, γιατί διάλεξε αυτό το χρονο, μόνο ο ίδιος μπορεί να ξέρει, αλλά είπε «δεν έχω κανένα λόγο να αισθάνομαι ντροπή και έχει γίνει με πλήρη διαφάνεια.»

"Έχω γράψει ο ίδιος την επιστολή, έχει καταχωρηθεί σε φάκελους της αστυνομίας και δεν προσπαθώ να αποκρύψω τίποτε. Ο γενικός εισαγγελέας είναι ένας και μόνος, οφείλει να ενεργεί ο ίδιος και αποφασίζει μόνος για όλα τα θέματα" ήταν τα λόγια του γενικού εισαγγελέα.

Τέλος ανέφερε οτι δεν αισθάνεται ότι έχει κάνει ούτε και ηθικό παράπτωμα, για ένα αδίκημα που θα τιμωρείτο με 100-150 ευρώ πρόστιμο και όχι περισσότερο. "Προκαλώ τον οποιοδήποτε να έρθει στην εισαγγελία να δει πως τυγχάνουν χειρισμού τέτοιες υποθέσεις, όχι μόνο από μένα αλλά και από τους προκατόχους μου" κατέληξε

newsit.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου