Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Έτσι είμαστε εμείς οι Κύπριοι... και καμιά άλλη φυλή στον κόσμο δε μας μοιάζει!!!

Τα ωραιότερα άρθρα δεν τα βρίσκεις ούτε σε εφημερίδες, ούτε σε επιστημονικά περιοδικά από διανοούμενους διότι αυτοί διατυμπανίζουν συνήθως αυτά που διάβασαν σε κάποιο άψυχο χαρτί. Τα ωραιότερα άρθρα λοιπόν τα βρίσκεις στο Facebook.... ναι ναι καλά διαβάσατε. Μια ανάρτηση που μου προκάλεσε έντονα συναισθήματα απογοήτευσης, περηφάνιας, θυμού, αισιοδοξίας ήταν μια ανάρτηση κάποιου κύριου Δημοσθένη Α. και την μοιράζομαι μαζί σας: 

"Το Σάββατο το πρωϊ είχα κατεβεί για λίγο στο κέντρο της Λεμεσού. Είχε καιρό να πάω και το θέαμα που αντίκρυσα μου προκάλεσε ένα κόμπο στο στομάχι και τα δάκρυα κύλησαν για μερικά λεπτά ασταμάτητα. Καταστήματα κλειστά με ένα πωλείται στο τζάμι, άνθρωποι σκυνθρωποί, άχρωμοι. Πελάτες και κόσμος ούτε για δείγμα... κρανίου τόπος! Ψώνισα κάποια μικροπράγματα για να με κάνω να νοιώσω καλύτερα αλλά μάλλον απέτυχα. Στο χώρο στάθμευσης πίσω από την Ανεξαρτησίας και ενώ πήγαινα στο αυτοκίνητο μου, με προσέγγισε ένας γεροντάκος πάνω κάτω στα 82 του. Με ρώτησε πολύ ευγενικά και με βλέμμα χαμηλομένο αν είχα 5 Ευρώ να του δώσω για το λεωφορείο που θα τον πήγαινε στο χωριό του και για μια τυρόπιτα γιατί είχε από χθες να φάει. Αυτό ήταν... μου κόπηκαν τα πόδια. Λύγισα και δε μπόρεσα να το κρύψω... "Συγγνώμη γιε μου" μου είπε και έκανε να φύγει! Τότε θυμήθηκα ότι εμείς οι Κύπριοι είμαστε διαφορετική πάστα ανθρώπων από τους υπόλοιπους. Είμαστε διαφορετικοί γιατί νοιαζόμαστε! Με χίλια ζόρια τον πήρα μαζί μου και ψωνίσαμε ότι τραβούσε η ψυχούλα του. Ήπιαμε το καφεδάκι μας στο Παντοπωλείο και μετά οδηγήσαμε ως τον Αγρό! Η μια ιστορία στην άλλη και ούτε που το κατάλαβα ότι είχαμε φτάσει. Πανέμορφος άνθρωπος, γεμάτος σοφία και ευγένια. Ένας απλός ανθρωπάκος που έχασε τα πάντα και έμμελε να περνά μοναχός του χωρίς κανένα σχεδόν εισόδημα αυτές τις δύσκολες ώρες. Δεν το γνωρίζει βέβαια ο ίδιος ότι τον έχω υιοθετήσει και ότι θα τον φροντίζω σαν να ήταν ο μακαρίτης ο πατέρας μου, γιατί αυτή η μέρα μου μαζί του ήταν η σπουδαιότερη μου εδώ και χρόνια... Έτσι είμαστε εμείς οι Κύπριοι... και καμιά άλλη φυλή στον κόσμο δε μας μοιάζει!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου