Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Παγιδεύτηκαν από κανίβαλους: Ζευγάρι πήγε ταξίδι στην Παπούα και βασανίστηκε από άγρια φυλή

Παγιδεύτηκαν από κανίβαλους: Ζευγάρι πήγε ταξίδι στην Παπούα και βασανίστηκε από άγρια φυλή«Σκέφτηκα ότι θα με εξαφανίσουν μέσα στη ζούγκλα», λέει ο 31χρονος.






Ο Βρετανός Matthew Iovane και η Αμερικανίδα σύντροφός του Michelle Clemens, ταξίδεψαν στον προορισμό των ονείρων τους στην Παπούα της Νέας Γουινέας όμως το όνειρο έμελλε να γίνει ο χειρότερος εφιάλτης για το ζευγάρι που γλίτωσε από μία άγρια φυλή ιθαγενών που κατοικούν στην ζούγκλα. 

Δύο ντόπιοι χτύπησαν με μαχαίρια το τρομοκρατημένο ζευγάρι και αφού τους έδεσαν τα μάτια τους και τους οδήγησαν στην ζούγκλα. 

Το ζευγάρι είπε ότι οι ιθαγενείς, ο ένας από αυτούς φορούσε μάσκα, ήταν τόσο πρωτόγονοι που επικοινωνούσαν μεταξύ τους με γρυλίσματα, αλλά όπως τόνισαν ήξεραν αρκετά αγγλικά  ώστε να τους προειδοποιήσουν πως θα τους σκοτώσουν. 



Ο σύντροφος της 31χρονης, Μatthew που προσπάθησε να ξεφύγει ξυλοκοπήθηκε άγρια από τους ιθαγενείς ενώ εκείνη έκοψε τα δάχτυλά της σε μαχαίρι καθώς προσπαθούσε να δραπετεύσει.

«Γελούσαμε για τους κανίβαλους της Νέας Γουινέας αλλά δεν είχε καθόλου γέλιο όταν ξεπρόβαλαν από τους θάμνους», είπε ο Matthew και συμπλήρωσε: «Φαίνονταν τρομακτικοί, με αυτά τα παραδοσιακά κοστούμια που φορούσαν καθώς μας περικύκλωναν. Ο ένας, μου έσκισε το μπλουζάκι μου και μου έδεσε τα μάτια. Τότε πέρασε μια φοβερή σκέψη από το μυαλό μου, ότι θα μπορούσαμε να είμαστε στο μενού τους».

«Ήταν άγριοι και ήμασταν στο έλεος τους. Σκέφτηκα ότι θα με εξαφανίσουν μέσα στη ζούγκλα», τόνισε και εξήγησε πως στην αρχή προσπάθησαν να τους καλμάρουν, ενώ μέσα του πίστευε πως ίσως να τους κάνει κάποιος φάρσα. Όμως στην πορεία κατάλαβε ότι τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά. 


Όπως λέει κρατούσαν αυτοσχέδια μαχαίρια και βέλη και ο ίδιος νόμιζε πως ήθελαν να τους ληστέψουν. «Αφήσαμε κάτω τις τσάντες μας και τους είπαμε ότι μπορούν να πάρουν ότι θέλουν. Εκείνοι όμως αντί να ηρεμήσουν άρχισαν να μας σπρώχνουν και να μας απειλούν». 

Ο 31χρονος λέει πως νευρίασαν ακόμη περισσότερο και δεν έδειχναν να τους ενδιαφέρουν τα αντικείμενά μας. 




«Ένας ήρθε προς το μέρους μου και με το μαχαίρι μου ξέσκισε τα ρούχα μου και με άφησε γυμνό. Έδειχνε να φοβάται κάτι αλλά ήμουν και εγώ πολύ τρομαγμένος για να του επιτεθώ». 

Ο Matthew είπε πως τον έδεσαν σε ένα θάμνο, του έκλεισαν τα μάτια και άρχισαν να τον βασανίζουν. Κάποια στιγμή άκουσε την Michelle να παλεύει αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει τι συμβαίνει γιατί δεν έβλεπε. Όταν τους έφεραν κοντά του είπε κλαίγοντας: «Πρέπει να φύγουμε από εδώ. Πρέπει να πάω στο νοσοκομείο». 

Η Michelle τους είπε να πάρουν ότι θέλουν από τα πράγματά τους και παρά το γεγονός ότι έμοιαζαν πρωτόγονοι αναγνώρισαν το i phone της. 

«Μου έβγαλαν το μαντίλι από τα μάτια και μου είπαν: “Κάντο να δουλέψει”», εξηγεί η 31χρονη και συνεχίζει: «Τ' ορκίζομαι άκουσα έναν από αυτούς να ψιθυρίζει την λέξη «κωδικός» που πραγματικά θα μπορούσα να βάλω και τα γέλια αν δεν κινδύνευα να πεθάνω».



Το ζευγάρι τελικά κατάφερε να δραπετεύσει από τους ιθαγενείς μέσα από ένα μονοπάτι.

Ο Matthew λέει πως προχωρούσε γυμνός στη ζούγκλα και δίπλα του η Michelle αιμορραγούσε αλλά όπως εξηγεί «τίποτα δεν είχε περισσότερη σημασία από το να δραπετεύσουμε».

Ωστόσο, ούτε και αυτό ήταν εύκολο γιατί στο δρόμο τους επιτέθηκαν κάποια άγρια σκυλιά και ακούμπησαν σε δηλητηριώδη φυτά. Όμως για καλή τους τύχη έπεσαν πάνω σε κάποιους χωρικούς που τους βοήθησαν να φτάσουν στο νοσοκομείο.


Να σημειωθεί πως το 2012 είχαν αναφερθεί κάποια περιστατικά κανιβαλισμού στην Νέα Γουινέα, στον νότιο Ειρηνικό 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου