Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Γυναίκα θα γεννήσει 4 παιδιά μέσα σε 9 μήνες...και δεν είναι τετράδυμα!

Μία 28χρονη που πίστευε ότι δεν μπορεί να κάνει παιδιά ετοιμάζεται για την περιπέτεια της ζωής της...


Μέχρι πριν από λίγο καιρό η 28χρονη Sarah Ward από τη Βρετανία πίστευε ότι δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει παιδιά. Επειδή όμως ο καιρός έχει γυρίσματα, τώρα ετοιμάζεται να γίνει μία από τις ελάχιστες γυναίκες που θα έχουν γεννήσει 4 παιδιά μέσα σε 9 μήνες, χωρίς να είναι τετράδυμα.

Πώς γίνεται αυτό; Η 28χρονη έμεινε έγκυος σε τρίδυμα αμέσως μόλις γέννησε το πρώτο της παιδί!

Τα τρίδυμα θα γεννηθούν τον Μάρτιο όταν ο πρωτότοκος γιος της Freddie θα είναι μόλις 9 μηνών!

Η Ward, η οποία μένει με τον φίλο της και πατέρα των παιδιών της σε ένα μικρό σπίτι με μία μόνο κρεβατοκάμαρα αναφέρει ότι έπαθε σοκ όταν έμαθε τα νέα: «Το να μείνω έγκυος αμέσως μετά την πρώτη μου γέννα ήταν μεγάλο σοκ για μένα. Μόλις δε έμαθα ότι είναι τρίδυμα σχεδόν έπεσα κάτω!. Θα είναι τρελό να έχουμε τέσσερα παιδιά, όλα μωρά, αλλά ανυπομονώ τόσο να τα κρατήσω στην αγκαλιά μου. Νιώθω ευλογημένη!».

Το ζευγάρι άρχισε τις προσπάθειες για ένα μωρό τον Σεπτέμβριο του 2011 σχεδόν αμέσως μόλις ξεκίνησε η σχέση τους. Κάθε μήνα όμως ερχόταν η απογοήτευση. Οπως λέει η Ward: «Εβλεπα συνέχεια δίπλα μου εγκύους. Ολες μου οι γνωστές μου ανακοίνωναν χαρμόσυνα νέα. Προσπαθούσα να χαρώ με τη χαρά τους αλλά κάθε λεπτό αναρωτιόμουν πότε θα ερχόταν και η δική μου σειρά!». Και όπως φαίνεται η δική της σειρά ήρθε και με το παραπάνω…







kamikaze.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου