Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Live Συνέντευξη με την κ. Δήμητρα Κοϊνάκη!


Η Δήμητρα Κοϊνακη μας παραχώρησε μια αποκλειστική συνέντευξη και μας μιλησε για την προσωπική περιπέτεια της υγείας της, την σχέση της με τον Ηλία Κακλαμάνη και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα...


Dimitra Koinaki




365days-2blog: Κυρία Κοϊνάκη καλησπέρα σας;

Δήμητρα:  Καλησπερα σας

365days : Μάθαμε πριν λίγες μέρες ότι είχατε κάποιο πρόβλημα υγείας.. θα θέλατε να μας μιλήσετε για αυτό;


Δήμητρα: Πολυ ευχαριστως. Την προηγούμενη Δευτέρα συγκεκριμενα μια πρωταπριλια μακαρι να ηταν και ψεμα ..... ενοιωσα δυνατους πονους στο κατω μερος της κοιλιας.Επειδη τους ενοιωθα καιρο αλλα οχι σε τετοια ενταση, νομιζα πως ηταν κατι απλο.Ομως οσο περνουσε η ωρα τοσο δυναμωναν.... ειδα πως ημουν αδυναμη να κανω εκπομπη και ανεβαλα επειδη αρχισα να ζαλιζομαι... με το ζορι με πηγαν σε γιατρο οπου εκει επειγοντος μου συστησαν νοσοκομειο και να εχει χειρουργειο..... Καταλαβα πως κατι δεν πηγαινε καλα... τελικος προορισμος ''Ευθρος Σταυρος'' οπου και αφου δεν υπηρχε κανενα συγκεκριμενο δειγμα αρωστειας επρεπε η να παω στο νοσοκομειο ''Ελενα'' να δουν αν ειναι κατι γυναικολογικο και αν οχι να μπω για ενχειρηση σκωληκοειδιτιδας και ας μην υπηρχαν τα χαρακτηριστικα του πυρετου του αιματος!!! ευτυχως που δεν πηγα γιατι η παραμικρη εξεταση μπορει να εφερνε το κακο... στη ζωη μου. εαν πειραζοταν με οποιαδηποτε αλλη εξεταση εκτοσ του αμεσου χειρουργειου η καθυστερουσα εκεινο το βραδυ δεν θα ζουσα τωρα.


365days-2blog : Περαστικά σας. Ποιός άνθρωπός στάθηκε δίπλα σας από τη πρώτη στιγμή;


Δήμητρα: Ευχαριστώ. Αυτος που με ... ''παρεσυρε'' και με πιεσε και με μετεφερε στο γιατρο και στη συνεχεια στο νοσοκομειο ηταν ο και δικος σου φιλος που σε εκτιμαει ιδιαιτερα οπως και γω ο Ηλιας Κακλαμανης. Και φυσικα παντα εκεινο το βραδυ με την αγωνιά τους απο κοντά μαζι μου η μανουλα μου, οι αδερφες μου και ολοι οι δικοι μου. Να μην ξεχασω να ευχαριστησω ολους οσους αυτες τις μερες συνεχως τοσο στις εκπομπες του Ηλια οσο και σε κοινοποιησεις για την υγεια μου μου συμπαραστεκονταν να ναι καλα. όπως και σένα τωρα για το ενδιαφέρον σου.



365days-blog: Να σας ενημερώσουμε ότι η συνέντευξη σας μεταδίδεται ζωντανά από τη σελίδα μας. Θα θέλατε να στείλετε κάποιο μήνυμα στους ανθρώπους που μας παρακολουθούν;


Δήμητρα: Κ. Λοιζου φυσικα και σε ευχαριστω. Ακουστε με παντα λεμε τυπικα ενα να εισαι καλα ομως εχει τοσο αξια ειναι τοσο ουσιαστικη ευχη. Αν δεν παθουμε δεν την καταλαβαινουμε ποσο αξιζει... γι'αυτο λεω Υγεια και τιποτε αλλο . Αυτο ευχομαι και σε σας και σε ολους σας. Να ειστε καλα!!!

365days-2blog :Μάθαμε ότι στις 28 Απριλίου είναι τα γενέθλια σας. Ποιό δώρο θα θέλατε να έχετε εκτος βέβαια από την υγεία. Θα θέλατε να έχετε κάποια επανασύνδεση με κάποιο πρόσωπο;


Δήμητρα: Οχι γιατι ακριβώς οπως λες το παρελθόν είναι παρελθόν.


365days-2blog: Σπίτι σας μάθαμε ότι έχετε ελέφαντες μπιμπελό. Συμβολίζουν κάτι;


Δήμητρα:
Α ναι και λεω στην εκπομπη συνεχεια στον Ηλια (Κακλαμανη) οτι μου αρεσουν τα ελεφαντακια και εκεινος με πειραζει.....

365days-2blog:
Συμβολίζουν κάτι για εσάς; Στην Ινδία λένε ότι φέρνουν τύχη. Νοιώθετε ότι σας έχουν φέρει τύχη μέχρι τώρα;


Δήμητρα: Α ναι.... για γουρι τα εχω και γω... αλλα για πες μου πως εμαθες πως εχω ελεφαντακια σπιτι μου?? χχαχαχα (γελάει)


365days-2blog :Όλα τα μαθαίνουμε εμείς! Έχουμε μάθει επίσης ότι κάνατε μία διαφήμιση γιαουρτιού στις ΗΠΑ.. πως προέκυψε;


Δήμητρα:Εντελως τυχαια.. πιστευεις πως μετα το γυρισμα δεν ξερω ουτε το αποτελεσμα ουτε το τι εγινε;


365days-2blog: Ωραία... Θα έκανες ποτέ γυμνή φωτογράφιση;


Δήμητρα: Φυσικά όχι!


365days-2blog: Αν ήταν για να μαζευτούν χρήματα για το καρκίνο;


Δήμητρα: (Το σκέφτεται λίγο)...Για τετοιους Ιερους σκοπους μαλλον αλλου ειδους φωτογραφισεις χρειαζονται πιο σοβαρες νομιζω... επι ευκαιρια ομως να σου πω πως με την εγκριση του Ηλια Κακλαμανη και μονο μαζι του θα εκανα γυμνη φωτογραφιση..


365days-2blog: Για ποιο λόγο; Δεν νομίζεις ότι σε μια εκπομπή που κάνετε στη οποία μιλάτε χωρίς ταμπού για το sex θα εκτόξευε την τηλεθέαση σου μια τέτοια φωτογράφηση;



Δήμητρα: Έχεις δίκιο παντα μια γυμνή φωτογράφιση κανει τηλεθέαση... και με βλεπω πολυ συντομα με τον Ηλια Κακλαμανη να την κανουμε και φυσικα ο πρωτος που θα εχει υλικό θα είσαι εσύ...χαχαχχα ..


365days-2blog: Πως προέκυψε η συνεργασία με τον Ηλία;


Δήμητρα: Ετσι απλα με ειδε κάπου και με καλεσε στην εκπομπή του...υπηρχε μια χημεία μεταξυ μας και η 1 εκπομπη εγιναν 2.3..... και μετά άρχισε πράγματι μια στενή μεστή και πολυ ενδιαφέρουσα συνεργασια..


365days-2blog: Δεν φοβήθηκες να αρχίσεις μια τέτοια συνεργασία χωρίς εμπειρία δίπλα σε ένα έμπειρο παρουσιαστή;

Δήμητρα: Σοφη η ερωτηση σου... αλλα ο Ηλιας Κακλαμανης εχει το ''μαγικο'' ραβδι και τη μαεστρια στον τηλεοπτικο και θεατρικο χωρο να σε ριχνει στον Ωκεανο οχι μονο χωρις σωσιβιο αλλα και ουτε καν να ξερεις κολυμπι.... αλλα αν εισαι μαθητης που εχεις αυτο το κατι αλλο.... σε κανει να νοιωθεις σαν να εισαι χρονια σε αυτη τη δουλεια και να τα καταφερνεις με εκπληξη και να αρεσεις οπως κατα γενικη ομολογια μη μου πειτε πως εχω έπαρση.... τα κατάφερα και γω... και που ειμαι ακόμη.... στην αρχή.!!

365days-2blog:
Τι θα απαντούσες σε αυτούς που σου επισυνάπτουν ότι έχετε ερωτική σχέση με τον Ηλία Κακλαμάνη;


Δήμητρα: Μα ειναι κουτο και φυσικα δεν κρυβομαι Αντρεα μου αφου περα απο τις εκπομπες στον ''αερα'' που το εχω δείξει και στο fb στις πληροφορίες μου λεω ''σε σχέση με τον Ηλία Κακλαμάνη''


365days-2blog : Tώρα αστειεύεσαι ή όχι;


Δήμητρα: Ναι ειναι η αληθεια.... με τον Ηλια Κακλαμανη ειμαστε μαζι ..... και το πρωτολεω σε σένα γιατί είσαι και καλό παιδί και ταλαντούχος και έχοντας ακούσει για σένα τη γνώμη του Ηλία γι'αυτο σε εκτιμώ ιδιαίτερα.


365Days-2blog : Σε ευχαριστώ. Μπορείς να μας τον περιγράψεις με 4 λέξεις πως είναι σαν άνθρωπος;


Δήμητρα: ΑΞΙΟΚΡΑΤΗΣ- ΔΙΚΑΙΟΣ-ΣΚΛΗΡΟΣ κ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ αναλογα την περισταση... και ΑΡΣΕΝΙΚΟ με ολη τη σημασια της λεξεως και ειδικα στα δυσκολα που ειναι και το πιο σημαντικο Αντρεα μου.




365days-2blog:Ωραια. Έχεις έρθει σε δύσκολη θέση ποτέ στις εκπομπές που κάνεις;


Δήμητρα: Ναι Αντρεα, οπως τελευταια που απο υπερβολικο ζηλον ... και συμπαθεια... 1-2 τηλεθεατες ειχαν ξεπερασει το οριο των κοπλιμεντων.... η του " ριχνω αδεια για να πιασω γεματα''.....κατι σαν μου κολανε υπερβολικα.... κατι σαν να πανε να με προσβαλλουν.... και επειδη ο Ηλιας τα θεωρουσε αστεια αυτα δεν μπορουσα να απαντησω οπως ακριβως θα ηθελα.... δηλ. σκληρα. Αλλα ολα καλά.


365days-2blog: Ωραία. Δήμητρα μου έχουμε τελιώσει την συνέντευξη. Θέλεις να προσθέσεις κάτι;


Δήμητρα:Μονο ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω σε σενα για την εξυπνη συνεντευξη που μου εκανες. Να εισαι παντα καλα.




Η συνέντευξη δόθηκε στον Αντρέα Λοϊζου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου